SOLIDWORKS on käynnistänyt monivaiheisen projektin jossa yhdistetään kaikki 3DS brändin alle kuuluvat asiakastiedot yhden järjestelmän alle. Me, CadWorks, sekä luonnollisesti meidän asiakkaamme kuuluvat ensimmäiseen vaiheeseen, joten vaikutus on välitön.
SOLIDWORKSin tiedote asiasta löytyy kokonaisuudessaan täältä.
1. Mitä tämä tarkoittaa minulle?
Tästedes tulee käyttää 3DEXPERIENCE-tunnistautumista SOLIDWORKS ID:n sijaan kirjautuessa mm. seuraaville sivustoille:
JOS sinulla on jo SOLIDWORKS ID, se on niin ikään sinun 3DEXPERIENCE ID
JOS sinulle EI OLE SOLIDWORKS ID:tä, tarvitset vain 3DEXPERIENCE ID:n
Miten kirjaudun käyttämällä SOLIDWORKS ID:tä?
Jos sinulla on jo SOLIDWORKS ID, käytä sitä kirjautumiseen. Joidenkin käyttäjien voi olla tarpeen luoda uusi salasana jollet a) muista salasanaasi, tai b) kirjautumisen yhteydessä tulee kehoitus tehdä niin.
Haittaako jos SOLIDWORKS ID ja 3DEXPERIENCE ID ovat erit?
Ei, salasanat voivat olla erit. Vain sähköpostilla on merkitystä.
Minulla ei ole SOLIDWORKS ID:tä?
Ei haittaa, et tarvitse SOLIDWORKS ID:tä. Luot 3DEXPERIENCE ID:n ja kirjaudut sitä käyttäen.
Minulla on jo 3DEXPERIENCE ID?
Jos sinulla on vain 3DEXPERIENCE ID, käytä sitä. Jos sinulla on sekä SOLIDWORKS ID että 3DEXPERIENCE ID samalla sähköpostilla, käytä 3DEXPERIENCE ID:lle määritettyä salasanaa.
Sain kirjautuessani ilmoituksen "Welcome! We found your account, but it needs a new password"?
Sähköpostisi on tunnistettu, mutta tarvitset uuden 3DEXPERIENCE-salasanan.
Sain uutta tiliä tehdessäni ilmoituksen "This e-mail is associated with a SOLIDWORKS ID"?
Tässä tapauksessa sinun EI tarvitse tehdä uutta tililä. Kirjaudu SOLIDWORKS ID:tä käyttäen. Jollei salasana kelpaa, luo uusi salasana kirjautumisikkunassa.
Sain ilmoituksen “Incorrect username/email or password” koittaessani kirjautua SOLIDWORKS ID:llä?
Varmista ensin, että sähköposti ja salasana ovat varmasti oikein. Jos silti saat saman ilmoituksen, nollaa salasanasi. Jollet saa salasanan nollaussähköpostia, järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi. Tee tässä tapauksessa meille tukipyyntö ja selvitämme asian.
Miten pääsen käsiksi kaikkeen ylläpitoon kuuluvaan materiaaliin?
SOLIDWORKS-sarjanumeroa ei tarvitse enää erikseen rekisteröidä. Oikeus ylläpitoon kuuluviin palveluihin määritellään jatkossa organisaatiotasolla. Kaikki organisaationne henkilöt/kontaktit ovat oikeutettuja palveluihin.
Jos teillä on kaikesta huolimatta ongelmia, ole yhteydessä tukipalveluumme.
PS. Alla video, miten mysolidworks.comin kautta löytyy mm. ohjelmistolataukset. Hyperlinkit löytyvät tämän artikkelin alusta.
Tästä tykkäävät henkilöt
Delete Comment
This post will be deleted permanently. Are you sure?
Koodikatkelma
0 - 0
Kiitos rekisteröitymisestä!
Saat tiedon sähköpostiisi (muista tarkastaa roskapostit), kun rekisteröitymisesi on hyväksytty.
SOLIDWORKS on käynnistänyt monivaiheisen projektin jossa yhdistetään kaikki 3DS brändin alle kuuluvat asiakastiedot yhden järjestelmän alle. Me, CadWorks, sekä luonnollisesti meidän asiakkaamme kuuluvat ensimmäiseen vaiheeseen, joten vaikutus on välitön.
SOLIDWORKSin tiedote asiasta löytyy kokonaisuudessaan täältä.
1. Mitä tämä tarkoittaa minulle?
Tästedes tulee käyttää 3DEXPERIENCE-tunnistautumista SOLIDWORKS ID:n sijaan kirjautuessa mm. seuraaville sivustoille:
solidworks.com
mysolidworks.com
3ds.com
Tämä on ainoa tapa päästä käsiksi ylläpitoon kuuluviin palveluihin, kuten ohjelmistolataukset, harjoitus-/koulutusmateriaalit ja tukitietokanta.
JOS sinulla on jo SOLIDWORKS ID, se on niin ikään sinun 3DEXPERIENCE ID
JOS sinulle EI OLE SOLIDWORKS ID:tä, tarvitset vain 3DEXPERIENCE ID:n
Miten kirjaudun käyttämällä SOLIDWORKS ID:tä?
Jos sinulla on jo SOLIDWORKS ID, käytä sitä kirjautumiseen. Joidenkin käyttäjien voi olla tarpeen luoda uusi salasana jollet a) muista salasanaasi, tai b) kirjautumisen yhteydessä tulee kehoitus tehdä niin.
Haittaako jos SOLIDWORKS ID ja 3DEXPERIENCE ID ovat erit?
Ei, salasanat voivat olla erit. Vain sähköpostilla on merkitystä.
Minulla ei ole SOLIDWORKS ID:tä?
Ei haittaa, et tarvitse SOLIDWORKS ID:tä. Luot 3DEXPERIENCE ID:n ja kirjaudut sitä käyttäen.
Minulla on jo 3DEXPERIENCE ID?
Jos sinulla on vain 3DEXPERIENCE ID, käytä sitä. Jos sinulla on sekä SOLIDWORKS ID että 3DEXPERIENCE ID samalla sähköpostilla, käytä 3DEXPERIENCE ID:lle määritettyä salasanaa.
Sain kirjautuessani ilmoituksen "Welcome! We found your account, but it needs a new password"?
Sähköpostisi on tunnistettu, mutta tarvitset uuden 3DEXPERIENCE-salasanan.
Sain uutta tiliä tehdessäni ilmoituksen "This e-mail is associated with a SOLIDWORKS ID"?
Tässä tapauksessa sinun EI tarvitse tehdä uutta tililä. Kirjaudu SOLIDWORKS ID:tä käyttäen. Jollei salasana kelpaa, luo uusi salasana kirjautumisikkunassa.
Sain ilmoituksen “Incorrect username/email or password” koittaessani kirjautua SOLIDWORKS ID:llä?
Varmista ensin, että sähköposti ja salasana ovat varmasti oikein. Jos silti saat saman ilmoituksen, nollaa salasanasi. Jollet saa salasanan nollaussähköpostia, järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi. Tee tässä tapauksessa meille tukipyyntö ja selvitämme asian.
Miten pääsen käsiksi kaikkeen ylläpitoon kuuluvaan materiaaliin?
SOLIDWORKS-sarjanumeroa ei tarvitse enää erikseen rekisteröidä. Oikeus ylläpitoon kuuluviin palveluihin määritellään jatkossa organisaatiotasolla. Kaikki organisaationne henkilöt/kontaktit ovat oikeutettuja palveluihin.
Jos teillä on kaikesta huolimatta ongelmia, ole yhteydessä tukipalveluumme.
PS. Alla video, miten mysolidworks.comin kautta löytyy mm. ohjelmistolataukset. Hyperlinkit löytyvät tämän artikkelin alusta.